Profesionální fotografie

Právě fotografie rozhodnou o tom, zda zájemce vůbec zaujmete.

Představte si zájemce, který prochází to nepřeberné množství nabídek. Co je pro něj důležité, aby se na tu vaši vůbec podíval? Samozřejmě fotografie. Ptal jsem se zájemců na svých prohlídkách, jak procházejí nabídky na internetu a téměř všichni se shodli, že když vidí nezajímavé fotky, tak ani nemají chuť číst text. Popravdě se jim nedivím - bohužel většina fotografií je opravdu nevalné kvality. Pro nás je to ale dobře, protože máme dobrou příležitost se odlišit a především zaujmout.

Je škoda nedat si s kvalitním nafocením tu práci a vždy mě mrzí, jak se odfláknutými fotografiemi dají znehodnotit i jinak pěkné nemovitosti. Úklid před focením je přece samozřejmostí! Přesto se často setkáte s fotkami, na kterých je nepořádek a někdy se dokonce podaří vyfotit i domácí zvířata či osoby.

Když už se nerozhodnete realizovat Home Staging, což je podle mého názoru obrovská škoda, je rozhodně potřeba dát si práci s přípravou nemovitosti právě pro nafocení. Je jasné, že byt nebo dům, ve kterém se stále bydlí, vyžaduje více pozornosti, ta ale rozhodně stojí za to. Ve hře jsou milionové částky a i například autobazar, kde se při prodeji obvykle jedná o výrazně nižší částky, auto před nafocením umyje, vyluxuje a naleští. A v cukrárně také neuvidíte zákusky naházené přes sebe.

Pokud je nemovitost opravdu hodně "zabydlená", vždy je možnost přestěhovat nežádoucí předměty do místnosti jiné a tímto způsobem postupně všechny místnosti nafotit.

Je ovšem potřeba říct, že focení vyžaduje cit a profesionál ví, z jakých úhlů fotit a na co klást důraz. Vyfotit byt nebo dům určitě není totéž jako vyfotit k prodeji dětskou postýlku nebo kolo.

 

 

 

Tisknout stránku

 

Fotografie nemovitostí:
(album fotografií)


      © 2017 - Mirek Rybín | realitní makléř a poradce
Digitální obchodník